onsdag, med glädje=)

jepp, exakt. onsdag med glädje. känner mig ganska lugn på något sätt. är väl kanske för att jag inte har prov i något just nu.

dagen började då med att jag och anton snoozade till halv 8 ungefär(som vanligt kommer vi för sent:b ), klev väl upp en sådär 8.35, fikade och slängde snabbt på mig kläder. väl i skolan fick jag tillbaka mitt prov som jag gjorde i går, och jag fick g ! =) mkt nöjd, för jag pluggade typ 20 minuter på måndagen.


jag gick på massage, vilket var välbehövligt. fick även veta att hon trodde att jag hade inflammation (IGEN!!!!) i nacken på vänster sida. har förbannat ont och de bara kokar, hade kunnat steka ett ägg på min "trapps" för att vara exakt;P


och sen då så åkte jag, sanna och jossan till oss för att äta, eftersom det var krögarkorv(?) i skolan.

sen gick jag och sofia och lyssnade och kollade en film om "don´t drink and drive",  och där fick vi oss ett gott skratt ( märk väl, EJ till filmen ) utan innan den =) de var stinas lärare som var så rolig :b

och sen kom jag hem, började laga mat med mamma, vilket blev super gott;) iaf min potatisgratäng och tzatsiki eller hur de nu stavas:Þ


och nu då ? jo, sitter här i antons tröja som jag har tjuvlånat en stund;) ska försöka skriva min nk uppgift så den är bortgjord.


så, min dag kort och gott;b


nu nk och sen blir de väl en prompis med silla =) ↓


image18








over Ξ



Kommentarer
Postat av: contaqt

ooo vilken glad hund :D

2007-10-10 @ 16:14:48
URL: http://contaqt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback