måndag

okej, känner mig ganska så stolt. har gjort både ett matteprov och ett nk förhör idag.=) återstår bara att se om jag klarade det eller inte;D.. gjorde även bort hemuppgiften i nkn idag med sofia, skönt !! har bara ett engelskaprov kvar på fredag och sen är det lovlovlov=) då kommer linn och så hade jag också tänkt att hinna umgås med stina, jennie och även anton=) inte att förglömma!!

är i valet och kvalet. rakt eller lockigt? långt eller kort? fan va de är  jobbigt att bestämma sig när man vet att man kan få allt;P






peace ( som JAG har börjat att skriva först !! ) haha;)

Kommentarer
Postat av: jensaaaan

BRA att du sak umgås med mig för jag saknar dig fjärt. imorrn ska jag till frissan :D wiiihoo. och du vi måste snacka , HEHE, hemliga grejjer du vet : P PUss

2007-10-23 @ 15:34:42
URL: http://janzan.blogg.se
Postat av: linn

men jag blir inte rastlös av er :) du vet ju hur jag rbukar vara när jag är uppe, måste alltid göra någonting, och blir galen när det inte händer något:P
Men ändring ändring på detta :)

2007-10-24 @ 19:22:25
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback