måndag

äntligen så är den här skoldagen avklarad, skönt!


har haft mest värdelösa lektioner idag;/ engelska, svenska, nk och matte.. hojja;/
däremot så är styrteknik som vi också hade idag, lite roligare än de andra ämnena:)

pratade med jennie idag som sa att vi hade haft inbrott på stöten. fy fan, vad är de för idioter som gör sånt ? okej, dom fick några dvd-filmer och så, men är det värt det ? är det värt att göra inbrott i en affär bara för att få några filmer och typ några cigg paket eller snusdosor eller något annat ? skulle inte tro de =) okej, pengar hade väl varit enda orsaken, men jag hade aldrig kunnat gå så långt att jag hade gjort inbrott för den sakens skull.



har ganska så mkt ångest för morgon dagen.. bara prov. först prov i svenska, 3 timmar får man sitta. sen så har vi även prov i trefas efter svenskaprovet, som att man inte kommer vara ganska så död efter ett prov då?
äh, skönt att få bort trefasen också. blir min första kurs i 2an som jag är klar med;) de vill säga om jag nu klarar provet, måste ju få minst g iaf=)




har suttit och kollat bilder från när vi hade valpar i april, saknar dom.. :/
okej, de va jobbigt där ett tag när dom for och rev i allt och pissa och sket överallt, men nu efteråt så saknar jag det lite=) att ha små hundar som springer och jagar fötterna och biter en överallt:D charmiga.

får så ont i hjärtat också när jag kollar på bilder på lilla mysan. hojja;/ trodde inte ens hundar kunde få vattenskalle. hela 6 veckor blev hon. och sötare hund finns fan inte. hon var ju den vi skulle behålla, men så blev det inte. eller javisst, visst har vi behållt henne, fast på gården. hade hellre föredragit att ha henne här inne springandes än nere i ett hål i marken. Je t'aime    Nalingi yo    Ngiyakuthanda      Eu te amo




mysan ♥

image17





out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback