lördag

här kommer ett ganska så värdelöst inlägg






har inte gjort så mkt i helgen. mest pluggat och tagit det lugnt. igår var vi på stan en sväng och kikade lite sen for vi hem och kollade film sen somnade vi :)


enda betydelsefulla jag har gjort idag är att jag har varit med mamma och pappa till gällivare och hälsat på pappas arbetskompis som har köpt en valp från oss.. skrållan döpte vi henne till men dom valde att döpa om henne till wilda/vilda ;S jaja, det var iaf skit kul eftersom hon rent ut sagt skrek och hoppa och bet och allt för att hon blev så glad. man kan lugnt säga att hon kände igen mig och mamma:) inte pappa lika mkt eftersom han inte har tagit hand om valparna lika mkt som mig och mamma=) hon ser iaf prick likadan ut som silla (mamman, våran hund) och wilda/vilda satt i min famn på golvet hela tiden. fick också några rejäla ansiktsduschar av henne:P skit söt iaf.



aja, lite tv, duschen och sen anton ♥






peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback