lördag

jahapp, och inte blev det då som jag hade tänkt. tänkte nu ska jag fan blåsa på till minst 10 eller 11. vet du när vi vakna ? 8 !!!! stina gick på toa och jag kunde inte somna om, inte hon heller=) gissa om vi kommer vara trött ikväll ? ;D haha .. vi gick och la oss och kolla en film vid typ halv 12, redan 12 hade då stina däckat:D
sen somnade jag just och vaknade av att jag hörde röster i huset, jag menar, jag och stina var ju själv. så jag smög upp där på natten och hittar sanja och hennes kompisar här hemma, mitt i natten, fast hon inte fick vara hemma själv när mamma och pappa är i stugan... så jag körde iväg dom , gick och la mig och somna:)

och dessutom var de så jävla varmt i morse för när jag vaknade till låg stina alldeles tätt bakom mig och hade satt benet över mig och så låg hon och höll om mig :) haha=) jag tror att hon trodde att de va alex;)


nu stan med jennie ♥, får se vad som händer ikväll..
 



overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback