fredag med stina=)

ska vara med stina idag, om nu inte nått kommer i mellan;P


image20


dock så är lördag ännu mystisk;P
eller ja, ska väl vara med stina då också (som vi har bestämt iaf) men vad vi ska göra de vet vi inte;)
vi har lust att fara ut, men ändå inte:b får se vad som händer iaf:) får snacka ihop oss ikväll=)

alltså gud vad veckorna går snabbt, redan fredag!! =)

måste skriva nk arbetet, räkna lite matte och kolla igenom engelskan. nice va ? :/

idag så kommer tanja hit och ska visa mig och mamma olika sätt man kan sminka sig på. najs;P


ska också kolla klart filmen "friends forever" tror jag den hette. vi började kolla den igår och fan va pigg jag var när jag la mig, sen efter typ 20 minuter vände jag mig om och somna=) och anton ♥ låg och kolla klart som vanligt, tror att han sa nånting om att den va bra och att jag skulle kolla klart den imorron ? minns inte =) det är ju han som brukar vara borta på morgonen och natten, inte jag !:P



timbaland - apologize , fan va bra!!
in flames - metaphor, gammal goding, kan inte sluta lyssna på den fast den är flera år gammal!=)




piiiiiiiiis ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback