fredag, igeeeeen!!:)

alltså, fan va tiden går snabbt. det är redan fredag igen.

måste TYVÄRR sitta och leta fakta och allt skit till min uppsats på tisdag. känner mig helt slut i huvudet. jag menar, man går skola 5 dagar i veckan, fast de är som att man går 7 dagar för även om man ska vara ledig 2 dagar, så slipper man ändå inte alla uppgifter och prov man har veckan efter.. måste man gå i skolan ?! :b



jajustde. var ju och övningskörde igår också. tycker att jag är väldigt duktig om man jämför hur många ggr man har gjort det;) fast jennie den tönten var typ rädd och börja hålla för ögonen, 2 ggr !!! fast de inte ens var nån fara:D. själv är hon värsta fartdåren:b




måste faktiskt erkänna att de är ju kanske inte så skoj att läsa min blogg just nu, det mesta handlar om skola. för det är ju det man måste tänka på hela tiden, har ju knappt tid med nå annat:(.. hade säkert varit mkt roligare och mer intressant om jag skrev hur t ex mitt kärleksliv är, fast det får ni tyvärr inte ta del av just nu eftersom allt knallar på och jag är lycklig=). haha. jag vet själv, hellre läser jag om nått dramatiskt som har hänt än nån annans skolarbeten=)
fast för mig så spelar de ingen roll om hur många som läser min blogg eller tycker att de är fränt eller så, de är bara skönt att skriva av sig faktiskt=)


måste ju skriva att de ska bli kul när Linn kommer heeem=) (mest för att hon sa att hon kommer läsa min blogg varje dag) nä jag skoja bara gumman;) men de ska bli kul och umgås igen=).. var ju ett tag sen , senast i februari va ? tror de var nå sånt. eller om de var mars. a, men om man jämför när vi var små och var med varandra jämt så :)

image16





och vad ska man göra idag ? får se vars dagen bär.


over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback