den här är bara för din skull linn ;)

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
- Där är Calum Best som du tjatat så mycket om. Fram och hälsa på honom nu då.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en lampa

Vad var det senaste du såg på tv?
ja, för ett tag sen när jag gick förbi så var cityakuten på=)

Utan att se efter gissa vad klockan är:
17.10  (17.19)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
silla som springer runt

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
nyss, åkte till konsum


Vad tittade du på innan du började svara på den här?
lkabs hemsida ( ett arbete till nkn)

Vad har du på dig?
mjukisar och antons tröja;)

Drömde du något i natt? i så fall vad?

jag vet att jag drömde inatt men kommer inte ihåg vad det var;)
drömmer varje natt:P


När skrattade du senast?

Idag i skolans aula

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tapeter, en piltavla, proppskåp och så ;P


Vilken var den senaste filmen du såg?
perfect stranger tror jag. Fast somnade efter 20 minuter

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ett hus till mig utomlands och ett hus till mamma, pappa och sanja och sanna hade nog också fått ett hus;)

Berätta något om dig som folk inte visste
är superkänslig, tycker jätte synd om såna som måste sitta ensam i matsalen t ex.  
Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?


ta bort allt knark

Tycker du om att dansa?
ibland, när jag är på bra humör;)

Vad tycker du om Geogre Bush?
jag tycker ingenting om han, han är inte intressant.


Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Elias och Melissa, Tindra och Hugo =)

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
att min uppgift på jorden var slutfört

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Jennie Keinström
Stina Mathiasson
Anton Knekta
& Sanna Landström


DITT RIKTIGA NAMN
Sandra Viktoria Landström

DITT GANGSTAH NAMN
 (2 första bokstäverna i ditt förnamn + izzle)
Saizzle

DITT DETEKTIV NAMN
 (favoritmat och djur)
kötthund

 DITT STARWARS NAMN
(det tre första bokstäverna från ditt efternamn och två första från ditt förnamn) 
Lansa

 DITT HJÄLTE NAMN
(favorit färg och favorit dricka)
svartmjölk

 DITT ARAB NAMN
(två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista i ditt mellannamn,fyra första i ditt efternamn)
Sarialand



DITT SPÖK NAMN
 (svarta och ditt/dina husdjurs namn)
svartasilla


Kommentarer
Postat av: Linn

well done, snart är mitt mission accomplished, alla jag ville skulle svara har nästan svarat, alla utom kevin, men han kommer aldrig göra det så kanske får räkna det som misson a.
=)
*krögarkorv=krökarkorv med finsk brytning, sån korv man äter när man krökar.

2007-10-10 @ 23:54:34
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback