4 okt

för det första måste jag bara säga att jag är så stolt över min syster som fick sitt körkort idag:D
sen för det andra så är jag lättad eftersom vi har gjort bort NK:n och så har sofia och alexandra hjälpt mig komma på argument till min svenska uppsats som vi ska skriva på tisdag:(


har även matteprov om typ 2 veckor och även trefas prov efter svenska uppsatsen. så jag antar att jag kanske måste plugga lite idag, imorgon och i helg:/

ska iaf och käka lunch imorgon med syrran och jennie tror jag. :) och sen vet jag inte=) får väl se vad som händer:)

det är verkligen helt otroligt hur snabbt veckorna går. först är det måndag och då känner man typ shiiiit vad länge till helgen, och sen bara pooof så är de fredag igen och lika fort måndag. så där håller det på.

har ju också varit och biffat lite på gymmet idag med sofia=) var ju som ett tag sen jag var där så jag hoppas att jag inte får träningsvärk imorgon=). vi var sååå hurtiga, med tanke på att vi gick direkt till gymmet efter ett 80 minuters pass på gympan=)


och så måste jag ju säga att jag har beställt en skiiit snygg jacka:) den är från junkyard. deeeni=)
längtar tills den kommer så jag får pröva den och sen när det blir lite kallare så får jag börja använda den =)


well well, tillbaka till svenskan..




out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback