utmanad:/

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag hatar att prata på morgonen, det finns nog ingenting som är mer irriterande än såna människor som är morgonpigga och surrar / sitter och gör ljud ifrån sig, eller säger "gooooooood moooooooooorgoooon" alltså, prata inte med mig om ni inte har något viktigt att komma med:b



Jag vågar inte vara ensam hemma, det spelar ingen roll hur länge jag är ensam eller vad klockan är, jag vågar inte vara ensam hemma om inte minst hunden är hemma.



När jag var liten kunde jag inte sova utan min kudde, en gång när jag somnade på soffan, så bar pappa mig till sängen och så råkade jag vakna till, och vägrade att sova för jag trodde inte att det var min kudde, så jag gick ut till köket och tände lampan och försäkrade mig om att det var min kudde.



Jag kan inte gå i jeans hemma, det är någon sjuk ovana jag har men så fort jag kommer hem så byter jag om till "mjukiskläder". klarar inte av att gå hemma i snäva eller jobbiga kläder.



Det enda mina kläder bestod av en tid när jag var liten var en princessklänning, fick alltså en princessklänning av mamma och pappa när jag var liten, som jag vägrade att ta av. mamma fick inte ens ta av den när jag skulle sova. jag levde i klänningen i några månder. varje natt så var mamma tvungen att ta av mig klänningen och tvätta den och sen sätta på den igen så att jag inte skulle märka något när jag vaknade.


Jag får panik om jag försover mig eller missar en tid,

vissa, som t ex anton, kan vakna av att alarmet ringer, slå av den och somna om. jag hade aldrig kunnat slå av mobilen om den ringer och sen somna igen, om jag vet att jag ska upp till skolan eller och jobba. jag kan informera er om att jag har försovit mig 1 gång sen typ 6an:b  jag får också panik om jag vet att en lektion har börjat och jag inte hittar klassrummet eller är den enda som inte kommer i tid. :P

Jag utmanar

jennie keinström


alla andra har ju redan gjort det här:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback