på order av linn

på order av limpan så ska jag uppdatera lite:D sitter just nu i skolan, ska göra lite "arbete med el installation" här på datorn. får se hur det går ;P


igår så var jag hurtig igen. var ute och prompa med hunden och pluggade lite. plus att jag laddade hem några filmer och ett gäng avsnitt desperate housewives. kollade 4 avsnitt !! och sen for jag även och övningskörde;P fick motorstopp 2 ggr:P haha, det tar sig ;D måste än en gång tacka de människor som har kommit på torrent:b så jag kan ladda ner mina filmer och allt;D och ett stort tack till martin palo som alltid hjälper mig när jag behöver hjälp med datan;D det är din förtjänst att jag har blivit värsta filmnörden framför datan !!!:P



just ja, på lördag klockan 07.00 bränner vi till luleå med LKAB.. skoj som fan. ska shoppa lite, om jag hittar;D
har också kommit på vad jag ska ge mina systar och mina päron i julklapp.
:D



nu måste jag fortsätta så göran inte får dampdampdamp ;P



hoppas det dög linn;) för det var allt jag har och komma med just nu :D love u honey;D

Kommentarer
Postat av: linn

ja det dög gott och väl ,
vet inte hur många gånger jag har läst din överskrift äääääääääääntligen haha, men mer uppdateringar
:):):):):):)

2007-11-28 @ 09:25:16
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback