NK

varför i hela friden har man nk ? jag gillar det inte, och jag lär mig knappt något förutom att lav är en sorts svamp..
prov imorron iaf, SOM KOMMER GÅ ÅT HELVETE.. skiiiit för nk med kjell som ger alldeles för svåra prov !!!!!
ja, sådärja, nu har jag fått avreagera mig lite på det;) sen måste jag bara säga att vi har svenska muntlig redovisning på fredag !! skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit för det också. men annars är det lugnt just för tillfället..=)


har varit hurtig idag också. mamma körde Silla till skolan och så promenerade jag hem med henne. vet inte varför men jag har känt mig himla hurtig de senaste dagarna:) är väl bra för en typ i min figur.. haha =)


 nu ska jag ringa stina och höra om hon skulle komma förbi eller inte, hoppas det iaf;) sen ringa anton och säga att jag tankar prison nu så han kan komma ikväll och kika med mig;D jag älskar internet, vad är det för smart typ som har kommit på det ? och vad är det för smart typ som har kommit på att man kan ladda ner filmer och serier och sånt också ? jag tackar dig / er djupt..:D





himla vacker dag iaf, känner mig ganska så uppåt;P haha


peace

Kommentarer
Postat av: sissi

har du kjell abramasson? :D hojja isåfall, jag har han i geografi :S

2007-11-21 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback