lovet

okej. nu så:)




lovet har faktiskt varit väldigt roligt samtidigt som det har varit förjävligt ( speciellt 1 dag ) :/
aja, men det är kanske inte glömt men förlåtet. har förövrigt spenderat den mesta tiden med Linn och Stina måste jag säga:) har väl hunnit vara med Anton ett tag och så också, men mest Linn:) har även hunnit träffa Jessica från Piteå vilket var väääääldigt roligt !!! :) har ju som inte setts på några år så det blev ganska mycket snack på lördagskvällen=) och lite foton med hennes special kamera. en sån vill jag också ha ;P
sen har jag även hunnit vara och sola, spana på stan, varit med emma, umgåtts med syrran, hälsat på lite folk + att jag har varit på en väldigt rolig tjejkväll .. tack tjejer !! :) har säkert gjort mer också men orkar inte skriva ner allt, speciellt vad som hände på "lov-helgerna", för då blir det ett väldigt långt inlägg;b måste iaf säga att den här halloween helgen aldrig kommer bli glömd. både positivt och negativt.





och sist men inte minst så måste jag säga I love u Linn, det var kul när du var här:) vi är så lika fast ändå så olika.. får se när vi syns nästa gång, kanske kommer till sthlm och hälsar på dig;) men det blir en liiiite senare fråga =)


image21




(kom på det här när jag läste linns blogg)

måste säga att min mamma är den bästa som finns i hela världen.  jag älskar henne mest av allt. och min familj också såklart. men det är något speciellt med min mamma eftersom vi kan prata om allt. vet inte vad jag hade gjort utan henne. hon ställer alltid upp och finns alltid där när jag behöver det. love u

Kommentarer
Postat av: stina

du är utmanad :)

2007-11-08 @ 12:04:41
Postat av: jensaaaan

vad äre som är glömt men inte förlåtet ? vi måste ta vår lunch nu. miss u ! till veckan kanske ? jobbar ju hela helgen oså : / buhu. puss

2007-11-08 @ 13:19:20
URL: http://janzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback