hooohooooo torsdag

okej. nu är det torsdag fast snart är det fredag. fy fan vad veckorna går snabbt. är helt otroligt. är det såhär det känns när man blir äldre ? att tiden bara springer iväg. förut när man var liten så var en vecka en hel evighet, nu svischar den förbi.. fast det är ju ett plus nu eftersom jag längtar tills jag fyller 18, sen behöver det inte gå så snabbt. :) fast iofs, varför är det så viktigt att vara 18 ? jo man får komma in på vissa krogar och så där, men det är väl inte hela världen? varför jag verkligen längtar tills jag fyller år är för att jag vill ha körkort. eget körkort. fan vilken frihet att kunna åka hit och dit vars man vill och vilken tid man vill. utan att fråga folk om skjuts och så. slippa ödsla andras tid liksom. måste iaf tacka mitt hjärta anton, min syrra som är guld värd och även min underbara mamma, som har tid att skjutsa mig hit och dit ♥


idag har jag fått reda på mitt NK prov, fick 43 !! fan va skööönt. fick iofs bara G men mkt bättre än ett omprov iaf. och hade ju lite högre än G gränsen, den var ju 35, så :P där har jag nått att vara glad över;D och så har vi julpyntat på elen, fan va göran är snäll, lät oss slösa tid på sånt men han tycker säkert att det blev fint;) gjorde även bort elkompetens B provet, snälla snälla ge mig minst G ?:/ var sviiiin svårt. alltid så svåra prov i elkompetens:( har okså varit duktig idag, har övningskört från dundret, till coop och från coop hem. inte ett enda motorstopp, deni=)


så nu till nästa prov då. matteprov. ska jag göra det på måndag eller inte? det är frågan:b
det är ju inte precis så att man får hämta andan mellan proven. det är bara prov efter prov efter prov, vecka efter vecka efter vecka. hojja:/ får se om jag gör provet på måndag eller nästa måndag den 10, som är en väldigt speciell dag:D jag och anton har 3års dag då :b får bara hoppas på att det håller dit;)



nu fortsätta slöa.
peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback