fredag

äntligen fredag. har varit en ganska så slapp dag idag. hittills iaf:P ska ju och jobba 16-19 så då är det inte så slappt. men annars:) har också gjort bort min NK uppgift så det känns skönt. nu har jag bara matteprovet kvar. ska jag göra det på måndag eller nästa måndag ? sen måste jag göra övningsuppgifter i både styrtekniken och yrkesmannaskap. får se om jag hinner med dom proven före julen. hoppas och hoppas inte. enda fördelen är att man har gjort bort det. nackdelen är att man måste plugga så jävla mkt hela tiden. fast bättre att göra bort det eftersom man ändå inte slipper proven:P synd:)

just ja.. här fick du ännu en uppdatering Nordde !!! vet att du läser min blogg din lilla snokare:D



ska börja kolla the perfect man, sen hoppas att min perfekta man kommer snart:D



nu slökolla sen jobb..

over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback