fredag

fan också vad veckorna springer iväg..


är väldigt stolt över mig själv just nu. har hunnit göra bort 3 prov och 1 hemuppgift + 1 halv uppgift. jag har alltså bara den halva kvar. skönt. behöver verkligen vila nu. helst när jag ska jobba imorron 4 timmar. kommer bli sååå jobbigt;b har inte jobbat på några helger så det kommer verkligen att märkas när man måste kliva upp minst halv 8 en lördag morgon;P men jag överlever, vilket jag alltid gör;P fast ibland med nöd och näppe. haha=) måste även säga att jag fick 25 / 26 på svenskaprovet idag! då blev jag glad:P + att jag har gjort bort engelskaprovet idag också. får se hur det gick med det. jag har också varit så duktig att jag har gjort bort elkompetens A provet i onsdags. får bara hoppas på att jag får G iaf !!! annars är det katastrof. hatar omprov;/


för övrigt så tror jag att det kommer bli en ganska så lugn helg. har ingenting planerat, förutom att jobba imorron 4 timmar:)


men nu så ska jag pysa på stan snart med syrran och kanske morsan. eller snart iaf;P






peeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback