bloggish

känner mig på lite bloggish humör. mest linns förtjänst eftersom hon tjatish ;P 


kollade ett öga rött igår förresten, därför är jag lite ishig :b



har gjort uppgift 1,2,3,4 och snaaart 13. pra va ? sen har jag inte så många kvar, förutom lite teori och sen kommer det praktiskt praktiskt och mer praktiskt, och då ska vi bland annat typ lägga belysning i ett valv och lite shit ;P.



prov imorron. gaaaaaaaaaah, varför måste man göra prov i allt ? snart kommer motorstyrning 1,2,3 och bara sisådär 13 prov, på 3 kurser. kan ni förstå de ?!!!:( inte jag heller




back 2 buisness(om man nu stavar så)



fick fet text på hela skiten och nu får jag inte bort det så det får vara så. punkt slut

oveeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback