visst är det fredag idag ?

jag blir alltid alldeles dagvild när jag har lov. vet inte vad det är för datum och nästan inte vad det är för dag:) gårdagen spenderades iaf med syrran, stina, emma och emelie. vi for och käka på kina och sen for vi hem till mig och bara tog det lugnt och pratade. och sen kom elina och jessica förbi en sväng också, så då umgicks vi alla ett tag men sen var emma tvungen att fara hem eftersom hon var tvungen att packa:/ och sen skulle sanna sova för hon jobbar nu. hann förresten också prova pumps till nyår. hoppas bara att jag orkar använda dom som jag har tänkt;P är inte så van att gå i högklackat eftersom jag aldrig orkar använda det:D


idag har jag kommit hem halv 9 eftersom anton skulle till hans stuga på morronen. har kollat resten av Half Nelson som jag somnade till för någon kväll sen, och så har jag också hunnit kolla 2 greys avsnitt. fan ögonen blir snart fyrkantiga av allt film och serie-tittande !!!:b. är iaf svin hungrig nu så jag sitter här och fördriver tiden tills fläskfileén och pommesen är klar:)






over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback