tisdag

vilket betyder att det är onsdag imorron och då ska jag till frissan !! fan vad underbart det är :) vet dock inte hur jag ska göra, men det löser sig alltid=)

har även gjort ett mkt tappert försök med min svenska uppgift, och ja, det blev faktiskt 1 sida handskrivet, men hur bra det är, är en helt annan fråga:D och tack jennie för att du fullföljde min utmaning;)



just ja, jag har ju skaffat facebook nu också:D bli vän med mig om vi inte redan är det!!!:)




♥ förresten så var det min och antons 3årsdag igår, gjorde inte så mkt speciellt, umgicks bara helt enkelt. och ett stort plus i kanten var det fiiiiina kortet jag fick av dig, mycket romantiskt skrivet;) love u honey, men det vet du redan=)



end

Kommentarer
Postat av: sissi

grattis i efterskott till 3 års dagen :)

2007-12-13 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback