måndag

och äntligen så var måndagens skola över. hatar verkligen måndagar, helst när den börjar med styrteknik i två timmar, hojja !!!:P

så nu sitter man här endast 1 vecka kvar till julafton, förut längtade man som en tok. nu vet jag faktiskt inte. det enda som jag längtar till är att få lite jullov så man får vara ledig. dock så har jag en svenska uppgift, en engelska och en NK under lovet, men är jag flitig nu i veckan så kanske jag slipper det!!!:)

och äntligen, efter 1 ½ månad typ, så kommer de 3 julklapparna som jag har beställt. blev mkt glad. och har även fått ett till roligt brev, från lina faktiskt:) blev bjuden på 18årspartajj på nyår. börjar faktiskt redan nu längta dit !=) kommer nog bli trevligt, förhoppningsvis=)


nu då ? blev så full i skratt, nästan så att jag skrattade för mig själv här framför data,. för hunden hoppade upp i sängen brevid mig för ett tag sen, och så hann hon bara typ lägga sig och så somnar hon, och ligger och snarkar som värsta gubben. haha =) fattar inte att hon kan sova när jag har på musik och allt precis vid hennes öron. men hon är väl trött, hon som gör såååå mkt om dagarna:b
tänkte lägga mig och kikat ett greysavsnitt nu och sen är det jobba som gäller. tur att det bara är 3 timmar, hade nog inte orkat annars:P




over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback