lördag

grattis linnea ! :) 17 bast idag=)



idag har jag varit hurtig som vanligt. vaknade hos anton, for hem och fixa mig lite, for på stan med hans syrra, for hem, slog in massa julklappar, städade mitt rum och så har jag också hunnit skriva lite på mitt svenska arbete. hatar analyser och sånt, och helst när man måste göra klart dom över jul !!!!! men jag har mig själv att skylla också, hade jag gjort bort det i veckan innan lovet så hade jag inte haft kvar det men har jobbat 2 kvällar och sen helt enkelt inte orkat:P har också engelska och NKn som jag måste göra:(


och så bara 2 dagar kvar till julafton, och det känns inte alls som det !!! fast det ska bli väldigt mysigt=)



nu lite svenska medans jag väntar på att Sofia och Alexandra kommer hit så vi kan knalla till Linnea=)






peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag håller på med en liten undersökning, och skulle bli jätteglad om du hade lust att svara på en fråga. Frågan är: Hur firar du jul?

2007-12-22 @ 17:22:20
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Grattis till Linnea :)

2007-12-22 @ 17:29:16
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback