julhandel

har hittat 3 (!!!!!) julklappar åt mamma idag, har både så det räcker och behöver nu, har väl en 5, 6 stycken åt henne medans jag inte ens är klar med dom andras;P aja, hon fick en i förskott idag iaf och blev jätte glad:) då blev jag också glad=)

var iaf mysigt att vara på stan och strosa med min karl, hittade lite smågrejs. tror att jag snart är klar med alla julisar, har fan inte råd snart att köpa nått mer;D. måste också säga att jag är väldigt nyfiken på alla julklappar och att jag går och tjuvläser på etiketterna fast jag inte får för mamma:D passar alltid på när hon är ute och röker eller nått;P har också slagit in julisar nyss. allt handlar fan om julklappar i december. man gör ju inget annat än shoppar och får ångest för alla pengar som går åt.








vad finns där bakom din fasad ? jag tror att jag börjar komma på det nu, efter väääldigt många år och det sårar mig. har alltid trott att jag kan lita på dig men skenet bedrar. jag hoppas verkligen att jag har fel, eftersom du har varit en stor del av mitt liv. men jag säger det bara en gång, leave him alone




peace motherfucker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback