hurtiga-sandra

måste än en gång skryta över mig själv. har hunnit jobba i 4 timmar idag + att jag har hunnit övningsköra hit och dit med mamma och så har vi även varit och handlat på både coop (ROBIN HOOD !!!! :b) och konsum=) och hör och häpna, jag har också hunnit baka snickerskakor, hur bra är jag inte ? för jag menar, klockan är ju inte ens 3 på eftermiddan !!!:)




hade behövt sova ett tag också, fast det står inte på mitt schema. för jag menar, när man sover så missar man så mkt:b.. har inte varit hemma så mkt den senaste veckan heller så jag har lite dåligt samvete för det. är som en barnunge men har jag inte hunnit träffa min familj på typ en dag så längtar jag hem:P haha, tur att jag hann vara med mamma hit och dit idag iaf=) får se också vad som händer ikväll, hade iaf ganska trevligt igår hos Jonas med Anton. vi kom in på lite deeptalk och det var ganska givande=)



menmen, får se vars resten av dagen bär, hade iaf suttit fint med en slapp-hemma-dag, inklusive hjärtat då, annars är det inte lika roligt;P




out

Kommentarer
Postat av: stina

Guuuud vad du skryter då ;)

2007-12-16 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback