hatar söndagar !!!

sitter här och degar just nu. håller på att ladda hem 20 greys avsnitt:D har just kollat senaste desperate också. när kommer nästa ??? kan knappt hålla mig för den serien är skiiit bra;P


igår var det luleå då.. hann tyvärr inte shoppa så mkt:( men hann iaf få en julklapp till antons mamma och syrra, vilket är väldigt bra !!! jag hann iaf få mig en jacka från HM för endast 98 kr och sen en tröja, en t-shirt, ett linne och ett par vinterskor.. det var verkligen speeedshopping och det fick bli dom här "skit snygga" :D varma är dom iaf . här bjussar jag iaf på en bild.. (mina är helsvarta)  njut nu av dom;)






måste ju säga nått om hockeyn också ! hmm, det var synd att ingen vann;P hade varit roligt om luleå vann men vafan. mig spelar det inte så stor roll:D lite trauma på bussen fick man också vara med om, fast no big deal. händer alla nångång:D fick också vara inne på baren på hockeyn, fan va status va ? ;P haha nä hojja..



och jag har bestämt mig, jag ska inte göra matteprovet imorron.



overandoutsuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback