fredag med stina

förhoppningsvis:D



har iaf kollat high school musical 2 nyss, och den var bra ! fast det tyckte inte anton igår när vi såg halva:p han är inte lika mkt för såna filmer som jag är. grinade typ 3 ggr i den, för den var så sorlig och vacker, haha:P


idag då:

har varit i skolan och började må dåligt de 5 sista minutrarna på svenskan så jag for hem fort som fan, tröck i mig en godisyoghurt, eftersom jag var så jävla hungrig. och sen på stan så började jag må som ett arsle och fick stanna i bilen medans syrran fick springa själv ett tag och kika. dåligt samvete. men vad ska man göra när man har spytt X antal ggr. kändes inte så kul att springa på stan just då. vilket hon säkert förstår:) men nu så känner jag mig bättre iaf.

nu ska jag bara ta de lugnt,  vänta på att anton ska ringa och kanske vara med han ett tag, och sen ska jag förhoppningsvis vara med Stinisen ♥




såg nyss att nyaste desperate har kommit, måste gå på andra datan sen och ladda ner den !!! måste också vänta på att avsnitt 5 i gossip girl kommer. läängtar. creds till de som har kommit på dom serierna :b





And I can't stand you
Must everything you do
Make me wanna smile?
Can I not like it for awhile?

You know exactly what to do
So that I can't stay mad at you
For too long, that's wrong




♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦


sist men inte minst, en lista för att stilla min tristess för några minuter

Reser helst till?  - cypern eller turkiet
Tidning jag gillar? - cosmopolitan och veckorrevyn
Favoritsite?  -Blogg.se
Fikar gärna på? - vetehatten
Favoritbutik? - HM
Favoritfärg? - svart, lila
Favoritmärke? - inget speciellt
Favoritdjur? - Hund
Motionerar? - oftast
Senaste fyndet? - en jacka från HM för 98 kr
Fulaste färgen på kläder? - senapsgul
Senast sedda film på bio? -senaste filmen jag såg på bio var nog mr Bean tror jag:)
Senast köpta skiva? -köper aldrig skivor
Sparar till? -en resa
Väntar på? - 10 december
Pålägg som gäller? - Ost
Dagens dryck? - vatten
Senaste boken du läste? - The boyfriend
Senaste maträtten du åt? - hemmagjord kinamat
Senaste klädesplagget du bar? - svarta mjukisar och en grå huvtröja
Senaste personen (-erna) du träffade? mamma och syrran
Senaste personen du pratade i telefon med? anton
Senaste gången du sov? -  i natt
Senaste saken du köpte? - p-p
Vilken färg har du på håret? - brunt
Vad har du för färg på ögonen? - mest gröna med lite gult och brunt:b
Var har du ont? - ryggen är väl största smärtan
Kan du stå på händer? -bara med min förra gympalärares hjälp:D har alltid velat kunna
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? - beror på :b
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar
Brukar du sjunga i duschen? - inte så ofta nå mer, tänker mest 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
Vad är viktigast för dig? - min familj, anton, ärlighet, tillit, vänner
Laddar du hem musik och film från internet? - ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? - köpa en ny mobil, bjuda familjen + danne och anton utomlands, och sen skulle jag köpa en bil till mig och en till syrran:)
Vad är det bästa med julafton? - umgås och öppna julisar=)
Tänker du mycket på ditt utseende? - gör man det om man kliver upp 20 minuter innan skolan börjar (?)
Vad får dig att slappna av? - massage , helt klart;P
Är du mörkrädd? - jo
Bär du glasögon eller kontaktlinser? - nä
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej, bara man har ordentliga och rena kläder
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? mellan 10 och 12 tiden
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? - någon som kommer i min väg
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? -nä, hade inte klarat av att ha anton surandes när han inte får en snus:b
Bor du utomlands? - nej, men skulle vilja.
Hur länge varade ditt längsta förhållande? - hittills är det 3 år om 3 dagar:)
Har du piercing? - jo
Vart skulle du helst vilja ha piercing? - bröstvårtan
Bråkar du och dina syskon ofta? - varje dag oftast
Den viktigaste personen i ditt liv? - mamma





nä, det var allt för mig.. enjoy mitt korta inlägg:)




peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback