efter torsdag kommer fredag

fick just en uppenbarelse. och det var riktigt skönt. kom på att det är fredag imorron:D härligt härligt. inte för att jag har planerat något särskilt men bara man är ledig från skolan så är det skönt.

var nyss och fika med syrran, Jossan, Jennie, Sofia och Alexandra. det var mysigt och framförallt gott !! :) har också hunnit vara på konstutställning med klassen. och nu ska vi ha el och efter det så blir det lite NK. måste bara skriva ut mitt arbete. har också gjort klart cd-uppgifterna med mycket hjälp av mina kära klassisar Alexandra och Sofia:D



nu el och sen nk sen slutar jag. måste på apoteket då. måste förresten komma ihåg det. :D





get out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback