ayo technology

vad hade vi gjort utan all elektronik ? säkert umgåtts mer med sina vänner, sina familj och rört mkt mer på sig kan jag tänka mig. då hade man inte kunnat sitta och feta sig framför datan, fast jag måste erkänna att det är en väldigt bra tidsfördrift. :) inte för att det behövs på helgerna eftersom dom ändå bara springer iväg!!!


fan vilken skön och slapp förmiddag. jag och anton bara låg och mös och kolla film till typ 2 tiden. sen for jag och övningskörde med mamma, och vi for på coop och jysk där jag hittade 2 julklappar till henne!! :) sen har vi också pyntat lite mer, tagit fram granen och klätt den och även julpyntat i syrrans rum. hurtig som vanligt;P


igår fick man sig ett gott skratt också när man bevittnade stina och hennes mamma lilla gräl;) haha, det var ganska roligt men jag håller med din mamma, stina !!!! slutaaaaaaa!!!!! och du vet vad jag menar!!!! =) =) =)



nudå?
ingen jävla aning. :P 



sofia :
hörde inte när du "lovade" mig att komma på egna fraser men bara så du vet så skämtade jag ju bara:D love u girl






out

Kommentarer
Postat av: länn

utmanad, kolla längre neer:D

2007-12-09 @ 01:47:12
URL: http://sjohest.blogg.se
Postat av: sofiiia

haha :) naaaw vad söt du är. visst förstod jag väl att du skojade ;p

2007-12-09 @ 13:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback